• Caught

Caught
Format: CDModifier
Prix:13,61 €+Livraison gratuite avec Amazon Premium

le 11 mars 2012
Just as well that I LOVE Harlan Coben ... I was MOST disappointed in this book ... I found that it went on and on and on, without getting anywhere !!! And the few "dialogues" with Win ...!!! Well, I really don't see the point of them being there !!!
le 29 novembre 2011
an exciting thriller full of ingenious twists involving sexual predators, reality TV, a missing teen-age girl and a by the community known and appreciated social worker as main suspect.
le 11 mai 2014
Livre acheté afin de parfaire l'anglais de mon fils . Connaît déja l'auteur . L'apprécie . Le recommande pour perfectionner son anglais
le 22 avril 2011
encore un excellent thriller to Harlan Coben, je pouvais pas ecrit et tourner les pages assez vites!
Pour les gens qui aime les thrillers et suspense et surtout pour touts les fans de Coben. J'attends
avec impatience le nouveau en paper pack plus tard dans annee de LIVE WIRE!