My 60 Memorable Games
Format: BrochéModifier
Prix:22,50 €+Livraison gratuite avec Amazon Premium

le 8 mai 2013
You could point there is vanity in many top chess players. Fischer is no exception but he can afford it.
The favorite games of a genius!
A great lesson of tactics but a book that does not really intend to teach. I am not sure you can get the best out of it unless you are a GM yourself. I loved it! Watch a free tiger going on a hunt; quite something.
le 30 août 2015
Pourquoi avoir voulu ressortir une édition de ce livre telle qu'il a été publié dans les années 70, sans changer la notation de l'époque, pas facile à déchiffrer sans habitude.
Autant préférer l'édition de Batsford en notation algébrique (que j'ai du acheter ensuite) bien plus simple à lire.
Sans hésitation aucune, prenez la version Batsford et délaissez celle-ci. Le contenu des 2 publications est identique à ce détail près : la notation !!
This is the updated notation version, without the controversial edits of another disreputable version. THIS IS THE VERSION YOU WANT! Trust me. Everything about it is professional. Just a great Chess Book with fun games and the Author(Bobby's) annotations.

I highly recommend this book. It's hands down one of the best collections for the serious chess fan. Essential.