le 9 janvier 2014
I should have read more accurately the critics of this book. It's a self-help book on self accomplishment. The second part is an illustration with Tesla"s life. But you get as much information on this great scientist by reading wikipedia.
le 26 juin 2013
Excellent livre résumant parfaitement la vie de cet inventeur génial!! Il ne reste plus qu'à mettre en oeuvre tous les brevets déposés par Tesla... Mais c'est une autre histoire!
le 3 septembre 2014
Nikola Tesla is a genius. This story is really interesting. I didn't know very well this man and it's really amazing.