le 1 septembre 2014
Enough to keep anyone busy for a long time. Contrary to comments on Amazon.com, the Casebook of Sherlock Holmes is now included, meaning that you won't find any canon Holmes by A. Conan Doyle that is not included in here.
The stories are very good, you never get sick of them despite Holmes being too intelligent to be real (I did not work out a single one before the reveal) and Watson being too thick to be real.
Pity Doyle never wrote more Holmes. ;)
le 23 septembre 2013
Prix dérisoire pour une oeuvre aussi prenante, la redécouvrir en anglais est un pur plaisir !
Je recommande vivement !
le 29 août 2015
lecture détente, sans maux de tête, avec l'alibi d'améliorer ma connaissance de la langue anglaise. Prix dérisoire et commodité du Kindle qui est un des achats dont je ne regrette pas un seul jour la pertinence!
not yet re-read. I keep it in my Kindle for long trips or snowy days. Can't see why I'll be desapointed.