Cliquez ici Litte undrgrnd nav-sa-clothing-shoes nav-sa-clothing-shoes Cloud Drive Photos cliquez_ici nav_WSHT16 Cliquez ici Acheter Fire Cliquez ici cliquez_ici Jeux Vidéo soldes montres soldes bijoux

Format: Broché|Modifier

le 9 novembre 2013
Marvellous. Recommended by a friend who has reduced his risk of diabetes and high cholesterol as well as achieving weight loss. I am getting great results, too, slow but sure!
le 20 mai 2014
I really like this cookbook, full of healthy easy to follow recipes. I hope this will kick-start my healthier lifestyle.
le 12 février 2014
The book contains a lot of varied and healthy whole food recipes with lots of images. Can recommend it for everyone!
le 27 janvier 2015
je l'ai pas encore lu mais j'ai pu le téléchargé gratos en pdf comme d'ailleurs le bouquin de jean seignalet 5 eme édition l'alimentation ou la 3eme médecine, voir ma liste de livre aussi