The Lucifer Effect: How Good People Turn Evil
Format: BrochéModifier
Prix:10,68 €+Livraison gratuite avec Amazon Premium

le 15 décembre 2013
If you already know Philip Zimbardo's work, I don't need to post this comment. But if you don't, this book is an excellent start for either students or people who want to improve their understanding of how our minds work.
le 4 septembre 2014
Un livre de poche est souvent écrit dans de petits caractères.
Mais celui là bas des records!
La lecture n'est pas confortable, voir meme pénible.
J'ai revendu le livre papier et je l'ai lu au format Kindle.

A part cela, c'est un bon livre au contenu intéressant.
I would have liked personality tests done on participants prior to experimentation. What says that they were "good" people ?