The Mindful Way through Depression: Freeing Yourself from Chronic Unhappiness
Format: BrochéModifier
Prix:13,90 €+Livraison gratuite avec Amazon Premium

le 13 octobre 2009
I found this book to be inspirational - it puts your life back into your own hands; you don't have to be depressed to read it or to obtain some good from it, because mindfulness is for anyone who wants some peace of mind. This book clarifys mindfulness very simply, but you have to be firstly willing to accept that you're own thinking is the source of your stress and upset. There's a book called The One: (Finding Reality & The Awakening of Spiritual Awareness) which highlights the process this book describes beautifully - of moving from a depressive state to wholeness through mindfulness. Together they make up the complete mindfulness/awareness package for anyone seeking to take responsibility for thier own mind!
le 26 janvier 2013
Ce livre est indispensable pour ceux qui ont tout essayé contre la depression et qui n'ont pas réussi. Le CD est d'une aide inestimable pour apprendre à méditer et les exercices sont à la portée de tous. Je recommande ce livre sans reserve!