le 5 décembre 2012
Ecxellent livre, acheté en version anglaise car je n'arrivais pas à me procurer la version française, pour dire à quel point ce livre m'intéressait. L'enemble de la Saga Saxonne de Bernard Cornwell est vraiment prenante! Je recommande!
le 27 avril 2014
An excellent second book in the series. If you want to watch your history lesson come alive in some imagined &factual detail the this is for you. Better than that history lesson on a page. Avoid all the gore if squeamish!
le 19 décembre 2012
Recommended reading for anyone who likes Historical Novels - There are five in the series everyone good. A great author.