le 23 mai 2014
Superb in my home theatre. Pleasure to watch movies

I use to it project a 2,5m screen size on a yellow color wall (yes color matching option in the menu makes this possible). Colors are nice and detailed.

1. For input i use blue ray and internet content from Motorola XOOM2 which has an HDMI port. Receiver is Yamaha RX-v473. Picture quality from content streamed from internet is suprisingly good. I havent yet been able to try out the 3D functionality.

2. While the projector has a bright lamp, colors get washed out quite rapidly with light in the room. But a full dark room is not essential either.

3. Caution - only 1 HDMI input.

4. Connection to a good home theatre system is highly recommended, onboard speaker is inadequate
le 14 avril 2014
J'ai choisi ce produit car je voulais un produit Full HD puissant pour pouvoir regarder des films meme en journée avec un taux de contraste important pour de belles couleurs.
J'ai utilisé pour la premiere fois la 3D (les lunettes sont fournis avec+++) sur ma playsation 3 c'etait SUPER
En plus il est compact et simple a brancher .

Je vous le recommande, c'est un excellent rapport qualité/prix
le 9 mai 2015
Qualité d'image remarquable, claire et contrasté, avec un simple rideau fermé je peux projeter même en journée.

Description du produit erronée: pas de disque bluray 3D ni lunettes incluses. Du coup je n'ai pas pu tester la 3D.

Le haut-parleur intégré est faiblard et sature très vite, donc il faut compter sur un système audio à part.

Improve Data Security Effectiveness With Comprehensive Data Protection!