Wherever You Go, There You Are: Mindfulness Meditation in Everyday Life
Format: BrochéModifier
Prix:14,02 €+Livraison gratuite avec Amazon Premium

For us, old people a precious help to live our old age happy and in good health.I gave it to 5 friends and members of our family, and to a teacher in the USA who is meditating with his students every morning. The students love it.!
It may help us all to wake up and to realize in what kind of world we are living , and what we can do to make amends right where we are. Since my husband is almost blind, I read 2 or 3 pages every morning, we talk about it and it is an excellent way to improve and deepen our relationship.
Pratique et utile, c'est un vrai plaisir de lire ce livre le soir et de mettre en pratique les exercices suggérés; j'avais déjà lu un autre livre de cet auteur & je recommande, simple et efficace! Merci!
le 19 août 2014
Je commence par la fin: il faut lire "Full Catastrophe living" d'abord j'imagine. Mais celui là est intéressant donne unde idée de cette technique de méditation.
le 16 juin 2014
a nice little collection of thoughts, advice, observations, words of encouragement, caveats, anecdotes, gentle reminders... written with humor and humanity.
le 19 juin 2010
This book is good, I recommend to read it when you are feeling ok, otherwise is maybe a bit difficult to put it in practice.