• NW

NW
Format: BrochéModifier
Prix:11,86 €+Livraison gratuite avec Amazon Premium

le 4 juin 2013
Je n'ai aimé ni le style d'écriture cherchant trop le prix littéraire un peu comme les 'choisis du Turner prize'. La belle prose — la prose tout court (à mon avis) est inexistante. Bref, j'ai fini par renoncé, presque à la moitié du livre, après un effort considérable d'y trouver quelque mérite!
le 21 août 2013
I love Zadie Smith ever since I read White Teeth... Her dazzling intelligence, her witty style, her deep understanding of everything human, she is an impressive writer. Still, book after book I am not as seduced as I had been with the initial shock that White Teeth was... This one is sadder and gloomier, but tacles very interesting problematics through 4 very different characters. It is sophisticated and deep. If you love Zadie Smith, you'll love it, if you don't, begin with White Teeth!
le 28 septembre 2014
Un peu déconcertant (mon premier Zadie Smith ) au début par son écriture supposée être le reflet des personnages ; les chapitres suivants sont plus réussis et même assez passionnants.
le 7 janvier 2013
Working for Amazon is something of a challenge for a non native speaker like me. I have to squeeze out of my little brain utterances that make sense and sound smart. When reading an e book from Amazon, I start slowing down for fear of having to review what I have just read. Let go the easy way.l love Sadie Smith and I love her book. Sadie is a photographer of everyday life. Quite an achievement when you wield a pen instead of a camera.