Mastering Mountain Bike Skills
Format: BrochéModifier
Prix:22,78 €+Livraison gratuite avec Amazon Premium

le 26 novembre 2010
From choosing your bike to extrem downhill, all mtb technics explained in a pictured, simple and funny way.

My bedside book for biking.
le 16 avril 2014
kindle android app keep crashing on it. Tried on two different device (TF101 and nexus 5). Amazon should test more their app.
le 30 janvier 2011
Livre très intéressant et que je recommande à tous les bikers. En plus toujours avec une petite touche humouristique.