Format: Broché|Modifier

le 2 avril 2013
As i'm involved in communication software debugging, i'm using Wireshark as a day to day tool.
Ecven if the official documentation is not bad, i was looking for a more complete reference.
I found it in this book. It is well written, clear and well organized. Moreover, the "supplements" available through the associate web site are very interresting.

I recommend this book to anyone (either beginner or more advanced) interested in Wireshark
le 23 mars 2015
Super intéressant. Je souhaite passer le WCNA bientôt donc j'ai pris ce bouquin pour m'entraîner. En plus, on peut télécharger gratuitement tout un tas de captures sur le site de wireshark qui nous permet de nous entraîner à la fin de chaque chapitre. On a des études de cas, des petites questions à la fin également. Vraiment très bien expliqué et méga intéressant.
A combiner avec le "Official Prep guide Exam".
le 16 novembre 2013