5.0 étoiles sur 5 This last edition is a must
To follow the new PMBOK 5th edition from PMI, PMP exam prep lauch it's 8th edition with hand-full exemples exercices and Tools to prepare PMP exam. I use it on a regular basis for my own training programs.
Publié il y a 11 mois par Jean Michel De Jaeger

3.0 étoiles sur 5 PMP Exam Prep: Accelerated Learning to Pass Pmi's Pmp Exam
Exactement ce à quoi je m'attendais pour préparer ma certification suite à ma formation. Il n'ya plus qu'à prendre l'examen.
Publié il y a 25 jours par Laurent

5.0 étoiles sur 5 This last edition is a must, 2 décembre 2013
Ce commentaire fait référence à cette édition : PMP Exam Prep: Accelerated Learning to Pass Pmi's Pmp Exam (Broché)

5.0 étoiles sur 5 Really good PMP exam book, 25 août 2014
I can't compare it to the rest, but i am using it now and it is really good with great questions at the end of each chapter

5.0 étoiles sur 5 Livre excellent, 24 mai 2014
Pour ce livre reste la référence.pour réussir son exam du premier coup, n'hésitez pas.
Rien n'est trop cher lorsque l'on veut réussir son examen de PMP

3.0 étoiles sur 5 PMP Exam Prep: Accelerated Learning to Pass Pmi's Pmp Exam, 31 octobre 2014

PMP Exam Prep: Accelerated Learning to Pass Pmi's Pmp Exam
PMP Exam Prep: Accelerated Learning to Pass Pmi's Pmp Exam de Rita Mulcahy (Broché - 1 juin 2013)