le 31 mars 2014
Two sided map
One side - Northern Europe, the other side from Southern Sweden and the UK to European Russia (Moscow), Turkey, Greece and Spain and a bit of North Africa.
Scale is 1 / 3,000,000 = 1cm 30km
Actual size is 132cm x 99cm

Would have given it five stars if it had UNESCO world cultural heritage sights.
Très bonne carte de l'Europe,claire et bien pensée, avec la qualité Michelin dans le rendu. A partir de cette carte j'ai pu explorer sans problème, à l'aide Gooogle Earth, certaines zones où je compte me rendre. L'intérêt de l'achat est de disposer d'une vue d'ensemble, disponible à tout moment.
le 25 novembre 2014
PARFAIT MERCI