le 3 janvier 2014
simplement sublime, un écrit simple qui vous donne envie de poursuivre votre lecture, vous vous laissez transporter dans un autre monde, quoi de meilleur en ce moment? vous oubliez la réalité de notre monde et ça fait vraiment du bien de voyager à moindre frais
le 28 mars 2014
I discovered Vonnegut reading Sci-Fi book reviews and top lists.

It's definitively a classic. The style is freshly funny, contorted yet simple (and beautiful).

No doubts about it, I recommend this to anyone who wants to read excellent sci-fi novels, and discover all the game in this gender.