le 21 mai 2014
J'me souviens pas si acheté sur ama UK ou Fr. Je laisse donc mon commentaire en anglais.

For audiophile sound quality at a reasonable price these phones are awesome. They rival my home system (arcam/pioneer/B n W worth the price of a small car). The usual issues with in ear phones aside, they are comfortable (especially in hot climate as over ear phones get very sweaty), and allow good passive background noise reduction.

They do take a few hours of wearing in from new - so could be left playing overnight at a reasonable volume for a few days before optimal sound is achieved.

I have owned various sonys and denons over the years but these are easily better.

Sturdy build quality and actually pretty (not a concern for me though)

Would buy another pair if I lost them
le 29 juillet 2013
Ses écouteurs sont excellents. Le son est très bon, très bonne qualité de fabrication et elles sont très confortable. Fourni avec une housse des 3 embouts de tailles différentes pour s'adapter aux morphologies différentes.
le 7 novembre 2014
Écoute claire et dynamique, belle qualité de son pour cette gamme de prix, léger et confortable. Le câble me parait solide, il y a juste le contrôle de volume qui ne sert à rien.
le 20 décembre 2014
Je n'aime pas le ressenti de ces écouteurs. Par ailleurs après plusieurs semaines d'utilisation, le cable s'est disjoint... Bref très , trop fragile.