Come Fly With Me (English Edition)
Format: Format KindleModifier
Prix:2,99 €

le 28 juillet 2013
Ein herrliches Buch voller Emotionen und köstlicher Dialoge.
Sehr empfohlen zum Relaxen. Und ein Buch, wo man beim Lesen laut loslachen kann.
le 26 février 2013
Loved this book because it described so well emotions of someone smart but with such bad self confidence . Enjoyed it really !
le 25 novembre 2013
Great story line. Easy to read with enough description without being boring. Look forward to reading more from this author.