le 29 octobre 2012
"Diamonds" by Rihanna is a beautiful and positive song that appears to be about having a great appreciation for someone. The only reason why I ranked it three stars is because I felt that "Diamonds" is a great concept that would be enhanced with a dance/trance musical remix. I actually look forward to her next creation titled "Unapologetic" and count "Rehab", "We Found Love", and "Talk That Talk" as some of my multiple favorites from Rihanna. It is just that I feel that the potential of "Diamonds" would come out more with higher tempo melodies.
le 24 octobre 2012
J'adore ce morceaux qui apporte à la fois émotion et entain.
Pour le téléchargement c'est nickel (et même comme sonnerie pour le téléphone). Seul bémol = impossible de télécharger directement sur Androïd...
le 19 février 2013
c'est un cadeau que je n'ai pas écouté. j'espère que tout sera OK. excusez-moi pour ma lenteur. merci. bonne journée
le 2 janvier 2014
BONJOUR
PERSONELLEMENT JE DETESTE RIHANNA MAIS J'AI ACHETE CE CD POUR MON EPOUSE QUI ADORE LES 2 CHANSONS DE CET ALBUM.
BONNE JOURNEE A TOUS ET BONNE ANNEE 2014
RENE