le 21 mai 2014
J'ai acheté ce livre et j'en suis très très satisfaite, c'est un des meilleurs livres sur le développement personnel, il vous pousse en avant et est extrêmement réaliste et positif! Je vous le recommande les yeux fermés
Excellent texte avec une bonne modélisation du processus. Parfait pour débuter et prendre conscience du MLM.
Un bel outil au service de mon projet
[...]
le 19 avril 2015
Essential reading for all network marketers.This book will set your business on fire ! Read and read again and make it obligatory for all your team
le 16 juillet 2015
Really great book. Has helped me so much in a domain that was stranger to me. A must read if you thinking of going into MLM.
le 31 juillet 2014
Eric Worre explains in detail what actions must be done to be successful and the reader can start immediate action. Started implementing the steps and have better results than before.