Format: Format Kindle|Modifier
Prix:8,59 €

le 15 novembre 2013
Mike Tyson's Undisputed Truth is a well written work that gives a good account of his life in ways that have never been told before. It gives the reader an insight into his character,motivations and actions in a way that makes him truly human with vulnerabilities, strengths, passions and other positive attributes. It is a page turner and probably the best biography or autobiography I have read in a while, or perhaps Disciples of Fortune that I read a while ago. There are tons of lessons to learn from this, especially on the consistency part, despite all the distractions that came his way.
le 4 octobre 2014
j ai trouvé sympa comme livre, jai pas mal entendu parler de lui et de ses frasques à l'epoque, le lire permet de mieux connaitre l individu, je le conseille car il se lit facile, on passe un bon moment, pas de prises de tête
le 30 octobre 2014
Probablement l'autobiographie la plus folle que j'ai lue à ce jour, ce livre de Mike Tyson est simplement superbe. À ne pas rater.
le 11 janvier 2014
Offert à mon fils par ma soeur pour Noël . Très beau livre d'aspect . Beau à offrir à l'occasion