• Sing

Prix:1,29 €

le 14 mai 2014
I admit that the song Sing by Ed Sheeran first came to my attention on April 24, 2014 through youtube. I was actually trying to watch an Austin Malone video when I saw the audio version of Sing advertised as a recommendation for me to listen to. Needless to say, Sing by Ed Sheeran meshes guitar sounds and upbeat pop melodies together in a complementary way while appearing to send the message of a man trying to tell someone that they must let him know if they have feelings for them. Sing by Ed Sheeran is a fun song to hear if you enjoy pop beats with a hint of a guitar.
le 19 août 2014
Ce MP3 fonctionne parfaitement.
La qualité du son est bonne autant que MP3 se peut et on entend bien toutes les parties.
le 25 juin 2014
J'adore, j'ai découvert par hasard en téléchargeant un titre gratuit, je suis fan et je recommande, bonne écoute à tous.
le 6 janvier 2016
pas de souci avec cette musique, toujours satisfait de mes musiques ici. je conseille de venir ici pour la musique
le 21 août 2014
Musique sympa, entraînante, je ne regrette pas, je ne connaissais pas Éd Sheeran et je ne suis pas déçu 😉😉