3.0 étoiles sur 5 Excellent Coffemaker, Amazon's bad delivery service, 22 décembre 2010
Ce commentaire fait référence à cette édition : Krups KP 5002 Cafetière Dolce Gusto (Cuisine)
I purchase the machine from amazon in 06 december for my wife's birthday (19 DEC), but they have send the package to DHL in 11 December, i've got the item in 21 DEC, the Amazon's delivery time is expired in 14 DEC. Last Friday (18 DEC) i purchase another one from a local store at about 169.00 EUR as a present. So, yesterday when i got the package, i send it back to Amazon's for a refund but that's cost me 45.90 EUR, so i pay totally 169.00+49.50=218.50EUR for this machine because Amazon have a problem in delivery service (06DEC purchase - 11DEC postage - 5 days for an item in stock).
Now i'll be waiting for a total refund from Amazon. And for returning shipping cost what about, it's 45.90EUR? The problem is from Amazon, not mine, why i must pay it if Amazon can handle his policies.
As a brewer it's a very good machine from a quality mark as Krups, but remember isn't for fanatics of espresso is an allround coffemaker.

[Annuler]

Remarques

Suivre les remarques par e-mail
Suivi en cours par 1 client

Trier par: Le plus ancien en premier | Le plus récent en premier
Afficher les messages 1-1 sur 1 de cette discussion.
Message initial: 30 août 13 12:57:25 GMT+02:00
Dernière modification par l'auteur le 30 août 13 13:00:58 GMT+02:00
Amatsu dit:
Do you know that there execellent translator on the web ?

On amazon FRANCE please speak french or don't write any comment !!!!

More !

You made your comment just on the shipping by DHL wich have millions of parcels in december and the returns policies of AMAZON but what about the coffee machine ?

That what we are REALY interested of !!!!!!!!!!!!?

There is forums where to speak of delivery problems not here !!!

Instead of accept the parcell arrived too lately...you have just to refuse it at DHL 'man and it will go back to amazon directly... free of charges for you....and contact the customer services to explain the claim !!!!

You also perhaps must have print a free back return paper on amazon ?!!!?

Why doing things simply when you can complicate it and also spend your time and money !!!!

traduction

J'ai achète la machine chez Amazon le 06 décembre pour l'anniversaire de ma femme (le 19 décembre), mais ils ont envoyé le paquet à DHL le 11 décembre, j'ai eut l'article le 21 décembre, le délai de livraison Amazon est expiré depuis le 14 décembre vendredi dernier.

Le 18 décembre, j'achète donc dans un autre d'un magasin local la meme machine à environ 169.00 Euros pour faire enfin le cadeau.

Cependant, hier quand j'ai reçu le colis, je l'ai renvoyé à Amazon pour un remboursement mais cela m'a coûté 45.90 Euros, donc j'ai payé au total 169.00+49.50=218.50 EUR pour cette machine parce qu'Amazon a un problème du service de livraison : 06 DEC l'achat - 11 DEC l'affranchissement - 5 jours pour un article en stock.

Maintenant j'attendrai un remboursement total de la part d'Amazon, surtout pour rembourser le coût d'expédition retour de 45.90 EUR ?

Le problème est celui d'Amazon, non le mien, pourquoi dois-je payer alors qu'Amazon devrait se conformer a ses politiques commerciales. Comme un brasseur
‹ Précédent 1 Suivant ›

Classement des meilleurs critiques: 2.261.112