le 18 avril 2012
I am big Stephen King fan however this left me disappointed. It started off well in true Stephen King style and then....... tapered off as if he had lost interest or run out of ideas. Not one of his best I would say.
le 15 juillet 2013
I always loved how Stephen King can introduce something totally crazy in the everyday life and still find a way to make it believable. This is one of those stories and I enjoyed it a lot!
le 10 octobre 2014
Enfin une nouvelle qui n'était réservée qu'outre-Atlantique. Merci de nous faire partager cela via les e-books. C'est facile à lire et pas dérangeant du tout sur tablette.
le 20 octobre 2013
It's not his most original work, but King really knows how to wrap up a tight story and keep you on the edge of your seat all along. I recommand to the fans mostly!
le 14 juillet 2014
Je ne deteste pas mais j ai commande en français et je l ai recu en anglais alors qu il etait classe dans les ebook en francais. Déçue achat inutile pour moi
le 8 octobre 2013
S King encore une fois sait mettre la peur au plus près du quotidien.
Très bonne nouvelle angoissante et prenante