Cliquez ici undrgrnd Cliquez ici RentreeScolaire Cloud Drive Photos nav_BTS17CE En savoir plus Achetez Kindle Paperwhite cliquez_ici cliquez_ici Jeux Vidéo

le 9 janvier 2014
Inspirational books that helps us have a positive outlook to life are my favorite reads. Though it is a memoir, Little Failure, is tremendously helpful s an inspirational book. It is a hard to put down book that easily captures your heart. Told in a strong voice, Gary Shteyngart rings his life story to life with alacrity, taking us into his world growing up as a Russian transplant youth in the USA whose immediate world or family has a harder time adapting to the way of life in their new country, resulting in uncomfortable situations for him, but whose love surmounts discomforting situations as he tried to embrace the wider world of America that he wanted to be a part of. Reminds me of the Hans, a transplant in the story Disciples of Fortune. A story to read again and again for its insightful nature.
le 20 février 2017
Rien à redire sur le livre en soit puisque je ne l'ai pas encore commencé. Son état par contre... J'ai payé pour un livre "neuf" et j'ai l'impression d'avoir reçu un livre "d'occasion-usé", ce qui me déçoit très fortement. Si c'était pour avoir un livre dans cet état, j'aurais aimé le prix correspondant!!
le 15 mai 2015
Ce livre appartenait à une bibliothèque anglaise. J'espère qu'il a été acquis honnêtement etpas dérobé, auquel cas ce serait quand même très contrariant